Bijeenkomst Masdevallia Werkgroep

Vragen en berichten algemeen Orchideeën

Bijeenkomst Masdevallia Werkgroep

Berichtdoor adg » do okt 18, 2012 1:04 am

Op de webpagina http://www.nov-orchidee.nl/html/masdeval.html lees ik over de Masdevallia werkgroep
en de bijeenkomsten in Utrecht. Op 27 oktober aanstaande zou er weer een bijeenkomst moeten plaats,
vinden. Maar verder is er geen enkele informatie te vinden. De werkgroep heeft (tijdelijk?) geen homepage
en mijn mailtje naar de secretaris werd gebounced.

Leeft de Masdevallia werkgroep nog en zo ja, gaat die bijeenkomst nog door en zo ja, waar precies en
hoe laat? Wie weet hier meer van?
Groeten,
Arjan
adg

Re: Bijeenkomst Masdevallia Werkgroep

Berichtdoor mariekea » do okt 18, 2012 11:42 am

ja die bestaat nog, ik zal je even een pm sturen voor het mailadres want ik wil niet zo iemand anders mailadres op internet zetten. maar de bijeenkomst is op za 27 oktober in de botanische tuin in Utrecht en begint om 12.30 en is toegankelijk voor iedereen die in orchideeen geinteresseerd is.

groeten Marieke
mariekea

Berichtdoor adg » vr okt 19, 2012 1:29 pm

mariekea schreef:jmaar de bijeenkomst is op za 27 oktober in de botanische tuin in Utrecht en begint om 12.30 en is toegankelijk voor iedereen die in orchideeen geinteresseerd is.

Dank voor het mailadres en de info. Ik vind het nogal gek dat er niet wat meer ruchtbaarheid aan die bijeenkomsten
wordt gegeven. Net zoals ik het raar vind dat alleen het hoogstnodige aan de NOV-website wordt gesleuteld, overigens.

Weet je misschien ook wat meer over het programma en overige activiteiten op deze middag? Ik vraag dit omdat ik
s'ochtends iets anders op de agenda heb staan en misschien niet op tijd kan zijn. Als er echt een redelijk vast
programma wordt gevolgd zal ik dan proberen om ervoor te zorgen dat ik er om 12:30 kan zijn.

Overigens schrijf ik dit op het Forum en niet in een PM omdat andere meelezenden wellicht ook iets aan de informatie
hebben.
Laatst bijgewerkt door adg op vr okt 19, 2012 2:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Groeten,
Arjan
adg

Berichtdoor mariekea » vr okt 19, 2012 1:38 pm

neem maar contact op met ton sijm van wie ik je het mailadres gestuurd heb. Gr Marieke
mariekea

Berichtdoor adg » vr okt 19, 2012 1:59 pm

Zal ik doen.
Groeten,
Arjan
adg

Keer terug naar Orchideeën Algemeen