orchideeenzaad/zaaddoos gezocht

Vraag en aanbod van Orchideeën, er mogen hier geen commerciële aanbiedingen worden gedaan. In geval van twijfel worden berichten zonder opgave van reden verwijderd.

orchideeenzaad/zaaddoos gezocht

Berichtdoor KoenV95 » wo feb 24, 2010 6:07 pm

hallo allemaal,

vandaag had ik op school een gesprek met een leraar, die een paar jaar terug zelf ook een orchideeenkas had. Hiermee heb ik wel vaker gesprekken gehad omtrent orchideeenliefhebberij, en hij had gezegd dat we misschien een keer orchideeen konden zaaien op school. Deze vertelde mij een tijdje terug dat we op school bij scheikunde een flowkast hebben staan, en stelde voor om een keer orchideen te gaan zaaien. Vandaag hebben we afgesproken dat we dit binnenkort gaan doen. Daarbij zouden we hulp krijgen van een leraar die ervaring had met een flowkast. De leraar had zelf nog wat voedingsbodems liggen, en ik heb gezegd op zoek te gaan naar orchideeenzaad, want dat had hij zelf niet meer liggen.

Dus hierbij vraag ik of er nog er iemand een zaaddoos of zaad van een orchidee heeft liggen. Het soort maakt niet uit, maar we zouden het liefst zaad van een botanische orchidee hebben. Het hoeft ook niet perse een green pod/gesloten zaaddoos te zijn, het mag ook al een al opengesprongen zijn.Hier heb ik uiteraard een kleine vergoeding voor over, plus verzendkosten. Dus mocht u nog orchideeenzaad hebben liggen, stuur me dan a.u.b. een PB-tje, met eventueel de kosten van het zaad en verzending.

Alvast bedankt

Gr. Koen
KoenV95

Keer terug naar Vraag en aanbod