Uniek aangeb zeer grote volledig ingerichte orchideeen kas

Vraag en aanbod van Orchideeën, er mogen hier geen commerciële aanbiedingen worden gedaan. In geval van twijfel worden berichten zonder opgave van reden verwijderd.

Uniek aangeb zeer grote volledig ingerichte orchideeen kas

Berichtdoor ronaldgroenink » do apr 15, 2010 7:29 pm

Wegens beëindiging van mijn hobby bied ik mijn orchideeënkas aan. De kas heeft 1 kap en is 6.00 x 6.00 meter. Nokhoogte ruim 4.5 meter. De kas heeft 4 zijramen voorzien van automatische openers en een grote schuifdeur, heeft volledig polycarbonaat platen in de kleur ivoor. Daarnaast volledige buisverwarming met thermostaat regeling en temperatuur waarschuwingssignaal. De gehele kas is voorzien van de beste kwaliteit schermdoek. Bezit over een Ito afzuig ventilator, een waterpomp systeem, en een waternevel apparaat De kas is ongeveer 6 jaar oud en is in top conditie. Heeft u altijd al uw hobby naar een hoger niveau willen tillen dan is dit uw kans. Meestal zal er voor de kas een eenvoudige bouw of meld vergunning nodig zijn. Indien gewenst kan ik ook de bijbehorende verwarmingsketel leveren. Voor toezending van foto's en/of bezichtiging graag een mailtje ronaldgroenink@upcmail.nl of 0320-254890

Vr gr Ronald Groenink
ronaldgroenink

Keer terug naar Vraag en aanbod