Pleione en bletilla striata gezocht

Vraag en aanbod van Orchideeën, er mogen hier geen commerciële aanbiedingen worden gedaan. In geval van twijfel worden berichten zonder opgave van reden verwijderd.

Pleione en bletilla striata gezocht

Berichtdoor dries666 » zo feb 14, 2016 3:29 am

Hallo iedereen,

Lang van weggeweest dacht ik hier toch nog even te vragen of er hier nog mensen zijn die een paar pleione bulben of bletilla striata op overschot hebben? Ikzelf heb de mijne vorige jaren verloren aan het vochtige voorjaar wat hun ongenadeloos heeft aangepakt :cry: . Een enkele donkere of anders gekleurde pleione is altijd leuk meegenomen...

Ik koop ze graag over natuurlijk, noem je prijs dan maar en wat je denkt qua verzendkosten naar België.

Vriendelijke groetjes en alvast bedankt!

Dries
dries666

Re: Pleione en bletilla striata gezocht

Berichtdoor Khadija » do feb 18, 2016 7:44 am

Hallo Dries,

Ik heb Bletilla striata en Bletilla striata 'Kuchibeni' over, mogen samen weg voor € 10,00.
Merendeel wat ik over had van Pleiones is al weg, heb nog wel Pleione x bararae voor € 5,00 en Pleione maculata voor € 10,00.
Heb ook Pleione Semeru die ik kan missen, een nieuwe herfstbloeiende kruising die ik vorig jaar bij Ian Butterfield heb gekocht voor € 50,00.
Pakket t/m 2 kg versturen naar België kost € 9,00 via PostNL.

Vriendelijk groet, Nova de Jong.
Orchids are like accessories, a woman can never have enough...
Khadija

Berichtdoor dries666 » vr feb 19, 2016 2:18 pm

Khadija schreef:Hallo Dries,

Ik heb Bletilla striata en Bletilla striata 'Kuchibeni' over, mogen samen weg voor € 10,00.
Merendeel wat ik over had van Pleiones is al weg, heb nog wel Pleione x bararae voor € 5,00 en Pleione maculata voor € 10,00.
Heb ook Pleione Semeru die ik kan missen, een nieuwe herfstbloeiende kruising die ik vorig jaar bij Ian Butterfield heb gekocht voor € 50,00.
Pakket t/m 2 kg versturen naar België kost € 9,00 via PostNL.

Vriendelijk groet, Nova de Jong.

alvast zeker geinteresseerd, zie pm :wink:
dries666

Berichtdoor Wil R » zo mei 22, 2016 11:53 am

Hallo Dries,
Als je as zaterdag naar de plantenbeurs in Oosterbeek komt heb ik daar enkele Pleione formosana bij me.
Groeten, Wil Riksen
Wil R

Keer terug naar Vraag en aanbod